eveaness

Moje zdjęcie
United Kingdom
Uroda, makijaze, kosmetyki... to moja pasja od wiekow... Jestem samoukiem i popelniam wiele bledow urodowych... czasami nawet niewybaczalnych ale ta wlasnie metoda najlepsi dochodzili do perfekcji... Bierzmy z nich przyklad kochani i nie poddawajmy sie... Trzymam za Was kciuki i zycze sukcesow... i mile spedzonego czasu na moim blogu ;)

31 sie 2012

Scorpio --> My Zodiac

Oto makijaz jaki wykonalam na konkurs na Makeupbee. Motyw przewodni - twoj znak zodiaku... ja jestem
SKORPIONEM ;)










Jezeli podoba Ci sie moj ''look'' bede bardzo wdzieczna za kazde <3 na MakeupBee :)
Buziaczki


3 komentarze:

  1. Makijaz bomba! naprawde jestem pod wrazeniem!

    OdpowiedzUsuń
  2. i ten brokat tylko w kącikach oczu- super! Gdzie mam kliknac, ze mi sie podoba?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej dziekuje bardzo za mile slowa :)
      glos mozna oddac klikajac serducho po lewej stronie zdjecia na makeupbee.com

      https://www.makeupbee.com/look.php?look_id=58729&qbt=userlooks&qb_lookid=58729&qb_uid=66868

      Usuń