eveaness

Moje zdjęcie
United Kingdom
Uroda, makijaze, kosmetyki... to moja pasja od wiekow... Jestem samoukiem i popelniam wiele bledow urodowych... czasami nawet niewybaczalnych ale ta wlasnie metoda najlepsi dochodzili do perfekcji... Bierzmy z nich przyklad kochani i nie poddawajmy sie... Trzymam za Was kciuki i zycze sukcesow... i mile spedzonego czasu na moim blogu ;)

14 sie 2012

All in 1, czyli paleta z e-bay


Hej kochani,
Mamy teraz szal na paletki Sleeka, cienie Mac, Sugarpill i inne... i zdaje sie, ze wszyscy zapomnieli o poczciwych paletach z e-bay... Przyznaje bez bicia, ze jeszcze niedawno myslalam ''a po co mi ona?'' ale pewnego razu chcialam odtworzyc jakis makijaz i okazalo sie, ze akurat nie posiadam cieni, ktorych potrzebuje... przewalajac paletki jedna upuscilam w wyniku czego cienie mi sie pokruszyly i pomyslalam wtedy ''dlaczego nie mam wszystkiego w jednej palecie?'' W tym wlasnie momencie zapalila sie zarowka nad moja glowa i od razu zamowilam se palete z e-bay.



Paleta 120 cieni (120 full color eyeshadow)




Za palete zaplacilam okolo £8, przyszla w 2 dni... i oto i mam wszystkie cinie w jednym... no moze nie wszystkie :P

Co do jakosci, to ja nie porownuje ich do znanej czolowki ale to sa naprawde dobre cienie! Trzeba oczywiscie uzyc pod nie baze ale nie wierze, ze ktoras z Was jej nie ma :P ja np. mam bardzo tluste powieki i bazy musze uzywac zawsze...
cienie lubia sie osypywac ale to jest tendencja wiekszosci firm, tylko jednych bardziej drugich mniej...
pigmentacja jest bardzo dobra i mamy do wyboru cienie o roznych wykonczeniach, przez matowe do tych z drobinkami  ;)




Moim zdaniem jezeli lubisz bawic sie makijazem to warto zaopatrzec sie w taka paletke. Znajdziesz w niej wiekszosc potrzebnych kolorow za niewielkie pieniazki. Jezeli nie interesuje Cie jednak ta kolorystyka do wyboru masz tez palety z cieniami neutralnymi... Ja jestem zadowolona z zakupu, bo wiem, ze nie raz po nia siegne :)
A Wy, zapomnialyscie o tych paletach?

6 komentarzy:

  1. mam dokladnie taka sama i jestem bardzo zadowlona,cienie maja fajne intensywne kolory,fakt czasem sie osypauja ale generalnie wiekszosc cieni nawet markowych sie osypuje wiec dla mnie to nie problem:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też już od jakiegoś czasu zabieram się do kupienia podobnej paletki. :D
    W wolnej chwili zapraszam do siebię <3

    OdpowiedzUsuń
  3. moze jakas nazwa pametki? namiary? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiscie :) paletke zakupilam od sprzedawcy o nicku
      initial-acceleration na ebay ... paletka jest no name :)

      Usuń
  4. Zastanawiałam się czy paletka no name będzie miała dobrą pigmentację, ale po nasyceniu barw zwracam jej honor - kolory wymiatają !! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nasycenie jest mega... wystarczy odrobina bazy i trwalosc tez niczego sobie :)

      Usuń