eveaness

Moje zdjęcie
United Kingdom
Uroda, makijaze, kosmetyki... to moja pasja od wiekow... Jestem samoukiem i popelniam wiele bledow urodowych... czasami nawet niewybaczalnych ale ta wlasnie metoda najlepsi dochodzili do perfekcji... Bierzmy z nich przyklad kochani i nie poddawajmy sie... Trzymam za Was kciuki i zycze sukcesow... i mile spedzonego czasu na moim blogu ;)

16 sie 2012

Co Wy na to???

Hej,
Niedawno wpadlam na (wedlug mnie) fajny pomysl.... otoz... wieszkosc z nas oglada nasze kochane dziewczynki na YT... a one jak wykonuja jakis makijaz, to zawsze albo prawie zawsze zapraszaja do jego odtworzenia i podzielenia sie swoimi pracami albo chociaz w ten sposob pocwiczenia.... No i suma sumarum stwierdzilam, ze cos takiego zrobie :D bede wybierac jeden makijaz na jakis czas ze swoich ''zasubskrybowanych'' i bede probowac go odtworzyc, a rezultatami bede sie dzielic tu i na Facebook :)
Nie zamierzam w ten sposob krasc prac... ani w zaden inny hehe zawsze bede podawala zrodlo, ktorym sie inspirowalam...
Pewnie nie jestem pierwsza ale jeszcze sie z czyms takim nie spotkalam... moze wy znacie blogerki, ktore robia cos podobnego? Chetnie poogladam :)

Busssska

3 komentarze:

  1. Fajny pomysł, a nie znam żadnej blogerki która by tak robiła. Chętnie pooglądam efekty!

    OdpowiedzUsuń
  2. Podawanie zrodla jest bardzo istotne, dobrze, ze o tym piszesz. Nie wiem czy czytalas ostatnio o aferze plagiatowej? Znana polska dietetyczka napisala ksiazke kucharska zywcem- slowo w slowo zerznieta z polskich blogow kulinarnych, glownie od Trufli White Plate i Am Mniam. Żenujące...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no faktycznie zenujace hehe ja grubym i wyraznym drukiem zaznaczam, ze makijaz nie jest mojego autorstwa... to tylko odwzorowanie. Nie mam zamiaru nikogo plagiatowac... swoja przyszlosc wiaze z kosmetologia i wizazem i poza tym, ze zaczynam szkole to pomyslalam, ze fajna praktyka bedzie pocwiczenie makijazy... no a ze Katosu jest najlepsza w nauczaniu.... to juz mowi samo za sie :)

      Usuń