eveaness

Moje zdjęcie
United Kingdom
Uroda, makijaze, kosmetyki... to moja pasja od wiekow... Jestem samoukiem i popelniam wiele bledow urodowych... czasami nawet niewybaczalnych ale ta wlasnie metoda najlepsi dochodzili do perfekcji... Bierzmy z nich przyklad kochani i nie poddawajmy sie... Trzymam za Was kciuki i zycze sukcesow... i mile spedzonego czasu na moim blogu ;)

6 cze 2012

Cien- Body Butter Mango, ciut nie The Body Shop

Hej,
zaszlam niedawno do Lidla na male zakupki i natrafilam na nowa (dla mnie) serie Cien do ciala...
Moja uwage przykul ten piekny sloiczek



na miejscu otworzylam, zeby sprawdzic zapach i sie zakochalam...
Jezeli ktos lubi The Body Shop - maslo mango, to tym na pewno sie nie zawiedzie... zapach jest przepiekny. Ja skusilam sie na mango ale w asortymencie maja jeszcze kokosowy i chyba czekoladowy, ktore to z pewnoscia beda moje gdy tylko wybiore sie do Lidla.
Sloiczek ma pojemnosc 400ml. Maslo przeznaczone jest do skory normalnej i suchej. Konsystencja bardzo przypomina to maslo z TBS, a cena jest czterokrotnie mniejsza. Ja zaplacilam za nie ok £3. Krem jest calkiem lekki i szybko sie wchlania. Skora jest po nim nawilzona i gladka jak aksamit i co dla mnie jest bardzo istotne, nie ma potrzeby reaplikowania go po jakims czasie... i jest niesamowicie wydajny... Cos pieknego...


A tu wrzuce wam jeszcze sklad masla:


Weglug mnie jest to swietna alternatywa dla drogich masel, a nawet drogeryjnych balsamow, gdyz cena jest podobna, a dostajemy produkt bardziej wartosciowy. Dajcie znac czy probowalyscie juz ktorys z tych balsamow, a moze macie jakies swoje tansze wersje drogich kosmetykow? Pozdrawiam i do uslyszenia :)

2 komentarze:

  1. super sprawa Twój blog !
    zapraszam do mnie ;)
    ciekawe stylizacje i mase ubrań, które sama robię .

    http://everest-daily.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki serdeczne :)
      z pewnoscia zajrze ;)
      pozdrawiam

      Usuń