eveaness

Moje zdjęcie
United Kingdom
Uroda, makijaze, kosmetyki... to moja pasja od wiekow... Jestem samoukiem i popelniam wiele bledow urodowych... czasami nawet niewybaczalnych ale ta wlasnie metoda najlepsi dochodzili do perfekcji... Bierzmy z nich przyklad kochani i nie poddawajmy sie... Trzymam za Was kciuki i zycze sukcesow... i mile spedzonego czasu na moim blogu ;)

1 gru 2013

GrApHiC

 Ho! Ho! Ho!
No i mamy Grudzien :D
W zasadzie to moj ulubiony miesiac chociaz pora roku niekoniecznie :P
Ostatnio zmalowalam swoj pierwszy graficzny makijaz na pol twarzy i nawet nie sadzilam, ze to takie trudne.... serio! I nie mowie tu o samym makijazu tylko zwyczajnie oczy mi nie siegaly (jakkolwiek to brzmi) hehe Nastepnym razem nie wyjade z rysunkiem, az za orbite moich galek, bo mi w koncu wypadna....



makijaz w wiekszosci wykonalam kosmetykami Sleek i Kobo oraz Revlon :)



tak poza tym przymierzam sie do robienia makijazy ze stepami i tak na probe zrobilam duuuuuuze stepy do tego rysunku...



makijaze tego typu nie sa specjalnie trudne ale wymagaja niezwykej precyzji i skupienia co idzie z pochlonietym czasem. Nie mnie jednak wydaje mi sie, ze warto ;)
na dzisiaj to tyle moich rewolucji w swiecie makeup... zapraszam po wiecej juz niebawem ;)
pozdrawiam
XXX

12 komentarzy:

  1. Najs lubię oglądać takie prace jednak jakoś nie kusi mnie by je wykonywać- nygus?

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooooo ale Cię fantazja poniosła ;) Samo oczko wygląda już ciekawie, a całość to już naprawdę rewelacja!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki przecudny makijaż - masz talent...:-)
    ______________________________________________
    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne totalnie w moim stylu! A Ty wykonałaś kawał dobrej roboty !

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczny, uwielbiam takie perfekcyjne makijaże

    OdpowiedzUsuń
  6. dzieki wielkie dziewczyny :D jest mi niezmiernie milo :*

    OdpowiedzUsuń
  7. ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀

    Sliczny makijaz <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczny!!! Uwielbiam takie makijaże;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie dość,że talent masz wielki to i fantazję nie mniejszą :-D Pozdrawiam Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie :) sama przymierzam się do pencil technique :)

    Tymczasem dodaję do obserwowanych, i zapraszam do siebie, na brokatowe inspiracje!

    OdpowiedzUsuń