eveaness

Moje zdjęcie
United Kingdom
Uroda, makijaze, kosmetyki... to moja pasja od wiekow... Jestem samoukiem i popelniam wiele bledow urodowych... czasami nawet niewybaczalnych ale ta wlasnie metoda najlepsi dochodzili do perfekcji... Bierzmy z nich przyklad kochani i nie poddawajmy sie... Trzymam za Was kciuki i zycze sukcesow... i mile spedzonego czasu na moim blogu ;)

29 sty 2013

Paradise --> Grzee

Nie bylabym chyba soba gdybym nie odtworzyla tego makijazu. Bo dobre makijaze zasluguja na to ;)
Mowa tu o 'Pradise' Grze... Zakochalam sie w nim od pierwszego wejrzenia i wiedzialam, ze predzej czy pozniej sprobuje go zmalowac. Caly makijaz wykonalam paletka Sleek V1 Brights. Tu znajdziecie link do Grzee ;)
http://grzee.blogspot.co.uk/2013/01/paradise-makeup-tutorial.html
a tu moja wersja ;)

 




dziekuje za uwage
 

5 komentarzy:

  1. pięknie CI to wyszło, jestem pod wrażeniem! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne makijaże, szokujesz kreatywnością z chęcią będę zaglądała także obserwuję i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie ci wyszło :)
    Też myślałam o odtworzeniu tego makijażu

    OdpowiedzUsuń
  4. Na kim jak na kim, ale na Grze warto się wzorować i inspirować jej pracami :D Pięknie wyszło:)

    OdpowiedzUsuń