eveaness

Moje zdjęcie
United Kingdom
Uroda, makijaze, kosmetyki... to moja pasja od wiekow... Jestem samoukiem i popelniam wiele bledow urodowych... czasami nawet niewybaczalnych ale ta wlasnie metoda najlepsi dochodzili do perfekcji... Bierzmy z nich przyklad kochani i nie poddawajmy sie... Trzymam za Was kciuki i zycze sukcesow... i mile spedzonego czasu na moim blogu ;)

6 lip 2011

moje paznokcie akrylowe

Pierwszy raz mialam nalozone tipsy na swoja 18-stke i od tamtej pory zapragnelam robic paznokcie sama. Niestety nie bylo mnie stac ani na kurs ani na pierwszy zestaw, tak wiec odlozylam to na lepsze czasy. Od roku jestem samoukiem przedluzania paznokci. Zaczelam od metody zelowej, a teraz skupilam sie na akrylu.  Wiem, wiem nie sa najlepsze ale to moje poczatki. Niedlugo zamierzam zrobic sobie kurs i zaczac pracowac jako wykwalifikowana w tej profesii... juz nie moge sie doczekac ;)
a to moje akrylki na mlecnych tipsach...


a tu pare moich poprzednich prac...

5 komentarzy:

  1. Również Twój blog jest ciekawy :D
    oczywiście zostaje na dłużej, obserwuję. ja również zapraszam do obserwacji mojego bloga.
    Czekam na nowe posty, na razie jest super! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej. Prowadzę bloga na którym umieszczam swoje fotografie. Może wpadałabyś i skomentowała najlepsze według Ciebie prace ?
    Zapraszam na is-charlie.blogspot.com :))

    OdpowiedzUsuń
  3. prześliczne paznokcie :) mam cały sprzęt do robienia paznokci żelowych jak i akrylowych, ale niestety nie mam do tego cierpliwości i teraz wszystko kurzy się na strychu... :P

    OdpowiedzUsuń
  4. heh ja cierliwocs to mam u mnie gorzej z samym zabraniem sie do tego... nie mam konkretnego, wygodnego miejsca i jak se pomysle o wyciaganiu wszystkiego i potem chowaniu to mi sie odechciewa ... dlatego tez moja kolekcja lakierow jast dosc pokazna... bo dlonie to wizytowki i trzeba jakos wygladac nie?

    OdpowiedzUsuń
  5. dlugo ci sie trzymaja takie paznokcie??? ja sama sobie robie żele na stopach ,bo na dloniach nie umiem...tzn na lewej bym jeszcze zrobila,ale prawa.... :)eh

    http://miscellaneouss93.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń